Reviewbeleid

E.S. Totaal Afbouw gaat voor kwaliteit en tevreden klanten. Wij zijn er trots op dat klanten dat ook ervaren en dit met ons en u delen via reviews. Via dit reviewbeleid delen we graag hoe onze reviews tot stand komen, hoe wij met reviews omgaan en hoe u daar invloed op heeft.

Hoe komen onze reviews tot stand

De reviews die u op onze website terugvindt zijn een selectie van de reviews die met ons gedeeld zijn via Werkspot, Google en deze website. De selectie van reviews die u op onze website terugvindt zijn hand geselecteerd en sluiten zo goed mogelijk aan bij onze werkzaamheden en het beeld dat klanten hiervan hebben. De getoonde reviews zijn representatief voor het gemiddelde cijfer dat onze klanten ons geven.

Na afloop van een klus vragen wij al onze klanten om ons te beoordelen. Op die manier leren wij elke klus opnieuw en zorgen wij ervoor dat wij ons werk steeds beter doen. Ook vragen wij onze klanten als ze niet tevreden zijn om eerst contact met ons op te nemen voordat een negatieve review wordt geplaatst. Wij lossen klachten liever direct op dan hier via internet over te discussiëren.

Reviews van klanten

Reviews die via Werkspot komen zijn allemaal van klanten. Alleen als je via ons een klus hebt laten uitvoeren kun je een review achterlaten. Reviews via Google en onze website zijn vaak van klanten, echter dat is voor ons niet altijd te achterhalen. Als een review via Google wordt gedaan en wij twijfelen over de echtheid van de review dan nemen wij contact op met Google om deze te verwijderen. Hierbij zijn wij echter afhankelijk van het oordeel van Google. Als wij twijfelen over een review die via onze eigen website wordt gedaan dan nemen wij deze, positief of negatief, niet op.

Hoe komt een beoordeling tot stand

Alle reviews op deze website zijn gebaseerd op het aantal sterren dat een klant ons geeft. Deze hebben een schaal van 1 tot 5 sterren. Als wij deze omzetten naar een cijfer dan verdubbelen wij dit aantal tot een cijfer tussen 0 en 10.

Wij betalen nooit voor reviews

Wij vinden het belangrijk om te vermelden dat wij nooit betalen voor reviews. De reviews zijn altijd op eigen initiatief van de klant en ook de mening van de klant. Wel vragen wij klanten na afloop van een klus om ons te beoordelen. Hierbij is de klant vrij om zijn eigen mening te geven.

Hoe gaan wij om met negatieve reviews

Wij doen altijd ons best om een klant zo goed mogelijk te helpen. Natuurlijk gaat er ook bij ons soms iets mis. Wij proberen dit altijd zo goed mogelijk op te lossen. Wij vragen klanten dan ook, als ze niet tevreden zijn, direct met ons contact op te nemen. Kiest een klant ervoor een negatieve review te plaatsen, dan nemen wij alsnog contact met de klant op om tot een oplossing te komen. Aan de hand van dit contact zullen wij ook een reactie bij de review plaatsen.

Klachten over reviews

Heeft u twijfels over een review of wilt u iets delen over een review dan vragen wij u contact met ons op te nemen, of rechtstreeks met het platform waar de review is geplaatst. Bij elke review ziet u via welk platform deze tot stand is gekomen.